Skip links

ISO2HANDLE is gebouwd voor Adviesbureaus om hun klanten inzicht & grip op certificeringen te geven.

  • Kosteloos voor adviesbureau’s
  • White labelled
  • Geen vaste verplichte formats
  • 100% fexibel en inrichtbaar naar je eigen visie
Iso2Handle partners

Waarom is ISO2HANDLE het beste systeem, voor adviesbureaus en eindklanten?

Onze visie is om met het beste platform en gespecialiseerde partners, organisaties optimaal te faciliteren bij het behalen, beheren en behouden van certificeringen en normen.
 
Met het platform van ISO2HANDLE kunnen onze partners hun klanten optimaal ondersteunen en ontzorgen, op afstand begeleiden en tegelijkertijd een recurring business model opbouwen.

Schaalbaar & Flexibel

Ons platform is zo schaalbaar en flexibel dat elke normeringen, richtlijn, workflow en formulier zelf in te richten is, zonder diepgaande technische kennis.

White-labelled

Wij bieden ons platform in een white labelled omgeving aan zodat je je eigen huisstijl en naamgeving aan het Management Systeem kunt geven en kunt configureren naar eigen visie en methodiek

Kosteloos voor adviesbureaus

ISO2HANDLE is kosteloos voor adviesbureaus.

Plan Online Rondleiding

Waarom partner worden van ISO2HANDLE?

Het ISO2HANDLE platform biedt o.a. documentbeheer, formulier management, taakmanagement, workflow & notificaties en uitgebreide dashboards in 1 systeem. Alles slim geïntegreerd en gekoppeld, maximaal efficiënt voor klant en adviesbureau.

Ontzorg

Ontzorg klanten op het proces zodat er meer tijd is voor de kerntaken

Help klanten te ontzorgen door:

  • Het verminderen van de repeterende taken
  • Snel technisch te implementeren
  • Online mee te kijken en te ondersteunen
  • Per klant een of meerdere dashboard(s) in te stellen zodat je pro-actief kunt reageren als er iets ‘mis’ dreigt te gaan.

Inzicht

Meer inzicht en betrokkenheid leidt tot beter advies

Door, na goedkeuring van de klant, in te loggen bij de klant kunnen partners makkelijker met de klant meekijken en beter adviseren over de activiteiten rondom de certificering.

Extra revenue

Mogelijkheid om serviceabonnementen te verkopen

Onze partners bouwen vaak aan een portfolio van recurring abonnementen. De klant betaalt via de partner een jaarlijkse fee voor het gebruik van het platform en daarnaast een jaarlijkse fee aan de partner voor het online handboek en het onderhoud daarvan wat beschikbaar wordt gesteld. Daarnaast zien we dat veel partner hun klanten positief verrassen met een service die ervoor zorgt dat de klant (op afstand) wordt gemonitord en waarbij jij zorgt dat je klant compliant blijft met de juiste norm(en). Het verkopen van serviceabonnementen geeft de organisatie een vaste recurring stroom van inkomsten en biedt vaak een oplossing voor de niet-declarabele uren.

Eigen huisstijl

Vermarkten in eigen huisstijl

Het ISO2HANDLE platform kan white-label geleverd worden, waardoor het niet alleen in te richten is volgens je eigen visie, maar ook te vermarkten onder je eigen naam, huisstijl en branding. Een heldere profilering als facilitator en ontzorger rondom het hele proces van certificering.

Partner Netwerk

Toegang tot ons Partnernetwerk

ISO2HANDLE heeft een groot partnernetwerk dat elkaar helpt. Zo hebben sommige partners veel verstand van norm A, waar andere meer verstand hebben van norm B. Daarnaast hebben sommige partners werk over waar andere partners werk kunnen gebruiken. ISO2HANDLE verbind en ondersteund haar partners om samen een beter resultaat te creëren.

Trainingen

Trainingen

ISO2HANDLE organiseert met haar partners verschillende trainingen voor upcoming normen, BRL’s en/of wetgeving. Zo geven we AVG en GDPR trainingen met ICT Institute, diverse ISO trainingen zoals ISO 27001 en organiseren we trainingen voor aanverwante tools zoals de Milieubarometer van Stimular. Als partner krijg je met korting toegang tot deze trainingen.

Kosteloos

Je werkt met de nieuwste software en betaalt daar zelf niets voor

ISO2HANDLE is het nieuwste online managementsysteem dat op dezelfde techniek is ontwikkeld als Facebook. Het is altijd en overal bereikbaar, volledige mobile ready en razendsnel.

Acquisitie

ISO2HANDLE helpt bij acquisitie van klanten

ISO2HANDLE trekt met behulp van een uitstekend online marketing team opdrachtgevers aan die gecertificeerd willen worden. Omdat wij nooit zelf klanten helpen bij dit proces en alleen de software leveren brengen we deze potentiële klanten onder bij onze partners.

Plan Online Rondleiding

Functionaliteiten ISO2HANDLE

Handboek Editor

Met de Handboek Editor bouw je gemakkelijk je digitale managementsysteem. Importeer je je eigen handboek en vul je deze aan met een van onze talrijke norm-templates (inclusief teksten, norm schema’s en formulieren). Pas het handboek eenvoudig aan zodat het naadloos aansluit bij jouw organisatie en processen.

  • Bouw vanuit HLS of volg je eigen structuur
  • Kies uit onze standaard templates gekoppeld aan wet & regelgeving en normeringen
  • Upload Word /PDF / Visio bestanden
  • Print het handboek naar PDF
  • Documentbeheer
  • Versiebeheer
  • Importeer eenvoudig vanuit Sharepoint en Confluence bestanden
  • structuur en gebruikers
  • Overstap service voor gemakkelijke transitie van je huidige systeem naar ISO2HANDLE

Formulier Editor


Met onze Form Editor importeer en bouw je gemakkelijk alle nodige formulieren en workflows.

  • Flexibel in te richten met vrije velden en 20 verschillen veld typen.
  • Laat velden en formulieren onderling rekenen.
  • Stel kleuren in van velden bij het behalen van bepaalde waardes.
  • Stel condities en rechtenstructuur per formulier in.
  • Koppel elk formulier aan workflows & notificaties.
  • Maak van alle input data eenvoudig een grafiek en zet deze op een dashboard.
  • Stel autorisaties en gebruikersrechten in per formulier.
  • Gebruik de formulieren ook op mobiel en maak ze oproepbaar via een QR code.
  • Import registraties uit andere formulieren.
  • Kies je eigen formulier weergave (staand
  • Excel of SWOT).

Templates


ISO2HANDLE werkt samen met auteurs om de beste templates te bouwen voor iedere norm. Kies uit meer dan 30 templates, die naadloos met elkaar samenwerken om één integraal managementsysteem te vormen.

  • Voeg normstappen toe aan bestaande templates.
  • Zet bestaande processtappen uit voor bepaalde groepen (of helemaal)
  • Breid bestaande formulieren uit.
  • Voeg zelf formulieren toe.
  • Koppel formulieren aan elkaar.
  • Beginnen met een lege template of importeer delen van je handboek.

Workflows

Workflows gebruik je om processen te automatiseren en te monitoren. Hierdoor hou je overzicht, manage je risico’s en werk je effectiever, waardoor je betere beslissingen kunt nemen en meer tijd over houden voor belangrijke zaken. Met de Workflow functies worden formulieren en maatregelen aan verantwoordelijken toegewezen, volgens zelf bepaalde condities, triggers, autorisaties en timings.

  • Koppel workflows aan registraties en maatregelen en specificeer deadline en verantwoordelijkheidslijn
  • Overzicht van alle workflows en uitstaande taken via het Takenbeheer dashboard
  • Laat collega’s registraties aanvullen met additionele velden

Dashboards & Rapportage


Alle input data van registraties en maatregelen wordt met 1 druk op de knop vertaald naar een grafiek, in verschillende formats. Zo heb je een duidelijk dashboard die inzicht geeft om de organisatie bij te sturen en verder te optimaliseren. 

  • Flexibel inrichtbare grafieken en tabellen.
  • Onbeperkt aantal dashboards & databases; combineer grafieken van verschillende datasets.
  • Opties: Barchart; Donut chart; Linechart; Polar chart en tabel weergave.
  • Alle data eenvoudig exporteerbaar naar Excel.
  • Toevoegen van een doellijn aan een grafiek.
  • Makkelijk te printen en te delen.

Maatregel & Taakbeheer

Uit registraties en workflows vloeien maatregelen, die toegevoegd, bijgehouden en gemonitord worden. Wij bieden zeer flexibele en volautomatische maatregelen module en overzichtelijk dashboard met takenbeheer. Hierdoor blijft er nooit iets liggen en gaan er automatisch notificaties uit als bijvoorbeeld iets dreigt te verlopen.

  • Voeg direct maatregelen toe aan alle registraties
  • die automatisch geactiveerd worden bij registraties
  • Alle maatregelen incl. status
  • verantwoordelijke en vervolgactie op Maatregelen & Taakbeheer dashboard
  • Snel en simpel voor iedereen te gebruiken
  • Data verzamelen
  • Automatische herinneringen
  • Automatische opvolging
  • Automatische escalatie als nodig

Autorisaties

De rechtenstructuur is per formulier, stap en dashboard aan te passen en bij een het tekenbeleid stuur je automatisch notificaties uit naar collega’s om de laatste versie van een bepaald document of procedure te ondertekenen.

Reminders & Notificaties


Bij iedere registratie en aangemaakte taak wordt een automatische notificatie verstuurd naar de eerst volgende ketenverantwoordelijke dit is in te stellen via de workflows. De workflows kunnen extra smart gemaakt worden door condities in te stellen; als dit, dan dat. Op die manier krijgen altijd de juiste collega’s bericht en zal het nooit gebeuren dat een openstaande taak of registratie tussen wal en schip verdwijnt.

  • Collega’s ontvangen notificaties zodra een formulier wordt verzonden
  • Laat collega’s registraties aanvullen met additionele velden
  • Stel condities in waarop een workflow af moet gaan of niet
  • Stel tijdsgebonden notificaties in
  • Zowel e-mail als push notificaties

Document & Versiebeheer


Iedere toevoeging of wijziging krijgt automatisch versiebeheer, waardoor je altijd een waterdichte historie hebt. Configureer zelf de lezer, auteur, redacteur en administrator rechten.

  • Alle bestanden centraal met versiebeheer
  • Koppel bestanden aan procedures en registraties
  • Automatische update nieuwe bestanden; overal in het platform
  • Definieerbare bestandseigenschappen
  • Uitgebreide zoeken; sorteer en filter opties

Accountbeheer

Met het overzichtelijke accountbeheer kan precies worden aangegeven per formulier en handboek hoofdstuk wat de gebruikersrechten bij welke onderdelen zijn; wie kan het lezen, wie kan het editen en wie kan het alleen invullen.

Functionaliteit

  • Voeg gebruikers toe in allerlei groepen
  • Bepaal zelf wie toegang heeft tot welke stap
  • formulier of bestand
  • Geef extern auditors toegang van datum X tot Y

Mogelijkheden

  • Geavanceerd rechtenbeheer op stap niveau
  • Geavanceerd rechtenbeheer op formulier niveau
  • Geavanceerd rechtenbeheer op bestandsniveau
  • Geef mensen toegang voor een bepaalde periode

Waarom belangrijk

  • Zodat relevante info makkelijker vindbaar is en niet relevante info afgeschermd wordt. 
  • Laat een extern auditor een deel van zijn audit op afstand doen. Dit scheelt tijd en geld
  • Zodat je externe mensen toegang kunt geven tot alleen datgene dat je wilt

Mobile Ready


ISO2HANDLE is zowel op PC als mobiel en tablet beschikbaar. Voor collega’s in het veld, die met mobiel en tablet werken, zijn procedures, formulieren en taken altijd toegankelijk! Met de QR code functionaliteit land je direct in het juiste formulier; je zou de code dus op diverse machines en andere belangrijke punten in een productieomgeving kunnen plakken.

  • Maak ter plekke foto’s van issues
  • Scan QR codes om direct het juiste formulier in te vullen of de juiste procedure te openen.
  • Super snelle laadtijd

White Label

Wij bieden ons platform in een white labelled omgeving aan zodat je je eigen huisstijl en naamgeving aan het Management Systeem kunt geven en kunt configureren naar eigen visie en methodiek.  Het hele platform is te branden in gewenste huisstijl; handboeken, dashboards, templates, visuals etc, incl emails en notififacties.

ISO2HANDLE geeft je de kans om je helder en herkenbaar te profileren als expert, facilitator en ontzorger rondom het hele proces van certificering en normering- van implementatie tot optimalisatie.

We laten je graag voorbeelden van onze partners zien; de layout en configuratie is totaal verschillend, alleen wij weten dat het ISO2HANDLE is.

Toegang voor auditors en adviesbureaus

Als adviesbureau heb je toegang tot het systeem en kun je daarom je klant optimaal ondersteunen en adviseren. Certificerende instanties en auditors kunnen ook tijdelijk toegang worden verleend, tot het hele systeem of beperkte delen ervan, tijdelijk of onbepaalde tijd.

  • Geavanceerd rechtenbeheer op stap niveau
  • Geavanceerd rechtenbeheer op formulier niveau
  • Geavanceerd rechtenbeheer op bestandsniveau
  • Geef extern auditors toegang van datum X tot Y
  • Laat een extern auditor een deel van zijn audit op afstand doen. Dit scheelt tijd en geld

Schaalbaar

ISO2HANDLE is door zijn modulaire opbouw super schaalbaar en feitelijk geschikt voor alle denkbare normen, certificeringen, richtlijnen, processen en procedures. Formulieren, registraties en handboeken kunnen makkelijk gekopieerd worden en alle onderdelen zijn verbonden met elkaar, zodat fouten en doublures voorkomen kunnen worden.

  • Je kunt zo veel templates en formulieren maken als je wilt. Al deze templates kunnen elkaars stappen en formulieren gebruiken.
  • Al deze stappen en formulieren kunnen conditionele logica bevatten waardoor ze zichtbaar worden als je een bepaalde template aan of uit hebt staan.
  • Hierdoor kun je onbeperkte normeringen bouwen en koppelen met interne BRLs of andere procedures en processen.

QR Code scanner

Met de QR code scanner kunnen medewerkers direct toegang krijgen tot een werkinstructie, proces of een registratie van een incident maken. Door de mobiele app kunnen ook foto’s van bijvoorbeeld incidenten of machines worden toegevoegd aan registraties. Scheelt een hoop typ en giswerk.

Overstap service

Er zijn verschillende mogelijkheden om data over te zetten naar ISO2HANDLE en deze mogelijkheden blijven we uitbreiden.
De vier tools die in de praktijk het meest gebruikt worden zijn:

Excel to ISO2HANDLE: Al uw Excel sheets kunnen in een handomdraai geïmporteerd worden in ISO2HANDLE. U kunt er zelfs direct formulieren van maken die rapportages en notificaties genereren.

ISO2HANDLE to Excel: Alle formulieren die u gebruikt of zelf toevoegt kunt u omzetten naar Excel. Deze zijn vervolgens door u te vullen en weer te uploaden als registraties.

Sharepoint to ISO2HANDLE: ISO2HANDLE heeft een volledig automatische Sharepoint importer. Deze importer importeert alle bestanden, alle eigenschappen, mappenstructuren, gebruikers, groepen en rechten in één keer naar ISO2HANDLE.

Handboek to ISO2HANDLE: ISO2HANDLE kan uw volledige handboek in één keer automatisch omzetten naar goede web content en importeren in ISO2HANDLE. U hoeft alleen uw handboek te uploaden.

Inricht & Implementatie service

Hoewel Iso2Handle erg gebruiksvriendelijk en flexibel is, raden wij toch aan om samen te werken met een organisatie adviesbureau gespecialiseerd in certificeringen en normeringen. Onze partner adviesbureau’s zorgen ervoor dat jullie huidige organisatie processen optimaal aansluiten met jullie normen en dat die naadloos vertaald worden naar ISO2HANDLE.

Plan Online Rondleiding

Meest gestelde vragen van partners

ISO2HANDLE is extreem flexibel en schaalbaar door zijn modulaire opbouw; daarmee kun je het systeem helemaal inrichten naar je eigen visie en de werkwijze die jullie als bureau hanteren en over de jaren heen geperfectioneerd hebben. Het mooie van ISO2HANDLE is dat geen diepgaande technische kennis vereist is om het systeem in te richten.

Probeer op de inlogpagina eerst op het ‘oogje’ te klikken. Wanneer u dit doet wordt uw ingevulde wachtwoord zichtbaar. Wellicht heeft u een typefout gemaakt of staat ‘caps lock’ aan. Mocht dit niet helpen, klik dan op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”. Mocht u ook uw inlognaam niet meer weten, neem dan contact op met uw leidinggevende.

Nee, je hebt geen technische kennis nodig om ons platform in te richten. Alles is zo gemaakt dat je zelf, zonder programmeer kennis kunt aanpassen en inrichten. Je kunt ons platform zien als een grote doos met lego stenen die zo in elkaar klikt.

Ja, de klant kan zelf een zogenaamd auditor account aanmaken en bepalen van wanneer tot wanneer de auditor toegang heeft tot welk onderdeel het platform. De auditor kan zo de nodige informatie vooraf bekijken en daar vragen over stellen zodat men zich efficiënt en goed kan voorbereiden op de audit.

Het enige wat je nodig hebt is een webbrowser en internet verbinding. Alle moderne webbrowsers werken goed met ons platform.

Die lijst is eigenlijk onbeperkt. We kunnen in principe elke API koppelen aan het platform van ISO2HANDLE, dus aarzel niet ons even een bericht te sturen met je specifieke vraag zodat we een goede inschatting kunnen maken van de mogelijkheden. 

Het bedrijfsdashboard en je persoonlijke dashboard bevatten een plus knop. Wanneer je hier op klikt krijgt je een pop-up waarin je formulieren en bestanden toe kunt voegen aan je dashboard. Wanneer je voor een formulier kiest dan krijgt je de vraag welk tabblad je toe wilt voegen. Wanneer je hier kiest voor grafieken dan kunt je een grafiek selecteren van dit formulier.

Plan Online Rondleiding

Ervaringen van onze partners

Partner Case van Octant

IK WIL BOLLETJE(S) Tja, jullie hebben vast wel eens gehoord over de typische Rotterdammer. Recht...

Waarom Protify is overgestapt van Management Systeem

Hoe het begon In november 2019 sprak ik samen met Marc Abbink, oprichter van ISO2HANDLE,...

Hoe KLEEMANS in 12 maanden 80 klanten converteerde naar ISO2HANDLE

Partnercases Hoe KLEEMANS in 12 maanden 80 klanten converteerde naar ISO2HANDLE Door: Gijs van Heijst, Head of sales Het was augustus 2018. Het was augustus

Wat onze klanten zelf zeggen

Onze klanten zijn onze grootste supporters. Wil je weten wat ze van ons vinden? Lees de ervaringen van onze klanten. Bekijk hier alle recenties

Deze organisaties werken al met ISO2HANDLE

Vraag een call en live demo aan met een van onze collega's

    Naam*

    E-mail*

    Telefoonnummer

    Organisatie

    Organisatie branche*

    Wat wil je graag zien?

    Overige info

    ISO2HANDLE biedt:

    • Een solide en schaalbaar online managementsysteem
    • Inzicht waardoor je meer grip krijgt op processen, risico's en faalkosten.
    • Snelle en gemakkelijke implementatie door handboek & formulier import en meer dan 30 norm templates
    • Organisatiebrede adoptie door mobiele app met alleen relevante informatie en formulieren
    • Automatische taak delegatie door slimme workflows
    • Makkelijk inrichtbaar dashboard maakt monitoren inzichtelijk met automatisch grafieken van alle registraties
    • Stressloze optimalisaties en audits door externe audit account.

    Meer dan 200 bedrijven gingen u voor:

    Contact opnemen

      Naam (verplicht)

      E-mail (verplicht)

      Telefoonnummer

      Organisatie

      Ik will graag meer weten over:

      Bericht